خدمات نقشه ای

مونیتورینگ نقشه ای

مونیتورینگ نقشه ای

مونیتورینگ نقشه ای به مجموعه ای منسجم از سخت افزارها و نرم افزارهای مختص نقشه و GIS و تجهیزات نمایشی بزرگ ابعاد (ویدئو وال، مونیتورهای بزرگ، ویدئو پروجکشن) گفته میشود که وظیفه آن فراخوانی و نمایش همزمان دیتای نقشه ای و GIS،  اطلاعات نقشه ای آنلاین یا آفلاین، آرشیوی یا برخط (Real time) به مدیران و کارشناسان سازمان برای تصمیم گیریهای مدیریتی نیازمند نقشه است.

مونیتورینگ نقشه ای که از جمله ابزارهای مدیریت (راهبردی) استراتژیک است که سازمانها و دستگاههای دارای جغرافیای کاری گسترده به آن نیاز حیاتی دارند.

با توجه به رشد و توسعه فراگیر علوم ژئوماتیک در بخشهای مختلف مدیریت، صنعت، بازرگانی و نظایر آن و اهمیت جامعیت و به روز بودن محتوای داده های مکانی، دانا آمادگی دارد تا پروژه های راه اندازی واحد مونیتورینگ نقشه ای مبتنی بر دانش GIS را برای بخشهای مختلف خصوصی و دولتی طراحی، راه اندازی و پشتیبانی نماید.

شهرداریها، ادارات کل، اتحادیه ها و انجمنهای صنفی، دستگاههای مختلف دولتی و غیر دولتی، دستگاههای دارای ناوگان خودروئی و کامیونی، شرکتهای دارای نیروی انسانی متحرک در سطح حوزه شهری و کشوری (مثل شرکتهای پخش و بازاریابی شبکه مویرگی)  کاربران اصلی این سرویس هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما <تماس> بگیرید.